Strategie

A avea o strategie de marketing buna este cheia succesului oricarei afaceri.

Consultanță și analiză

Apropiați-vă de clienții dvs., înțelegeți ce doresc, gândesc și simt.

Asistență și întreținere

Cum vă asigurați că investiția dvs. este susținută, întreținută și protejată în viitor?

Optimizarea ratei de conversie

Creșteți veniturile și marja, fără a cheltui mai mult pe publicitate.

De ce am nevoie de o strategie de marketing?

Strategia de marketing vs Campania de marketing

Cand vine vorba despre marketing, poate exista o anumita confuzie cu privire la diferenta dintre o strategie de marketing si o campanie de marketing. Amandoua sunt acelasi lucru, nu?

Pe scurt, nu. Cadrul dvs. de strategie de marketing este mai degraba un plan strategic general de nivel inalt, conectat la intregul brand si la obiectivele sale organizaționale. In timp ce campaniile de marketing sunt mult mai concentrate, initiativele pe termen scurt sunt menite sa atinga un obiectiv foarte specific. Strategia dvs. de marketing ar trebui utilizata pentru a va ajuta sa va informati campaniile de marketing. O strategie de marketing cuprinde o imagine de ansamblu. O campanie de marketing, pe de alta parte, descrie detaliile logistice pentru fiecare proiect specific.

Intr-un mediu care este supus unor schimbari frecvente si imprevizibile, s-ar putea sa va întrebati de ce ar trebui sa ne concentram atat de multa energie asupra dezvoltarii unei strategii pe termen lung care probabil o sa necesite modificari oricum?

Ei bine, raspunsul la acesta intrebare este simplu, fara o strategie in vigoare, nu avem repetabilitate sau posibilitate de scalare.

Viziune pe termen lung

A avea o strategie de marketing buna este cheia succesului oricarei afaceri. Fara o strategie de marketing iti lipseste concentrarea si fara concentrare nu veti reusii pur si simplu sa atingeti niciunul dintre obiectivele si scopurile pe care vi le-ati stabilit.

Scopul marketingului este de a cunoaste si intelege clientul

O strategie de marketing combina toate aspectele calatoriei clientilor si ofera transparenta fiecarui departament. Acest lucru ne permite sa ne concentram asupra resurselor disponibile, gasind o modalitate de a le utiliza in cel mai bun mod posibil pentru a genera vanzari si a creste portofoliul clientilor nostri.

Definirea strategiei de marketing

Marketingul nu este o activitate independenta si simpla. Acesta este alcatuita din mai multe componente diferite care sunt necesare pe parcursul fiecarei etape a eforturilor unei firme – chiar inainte de a face o vanzare. Avand in vedere atat de multe lucruri, este esential sa aveti o strategie pusa în aplicare.

Consultanță și Analiză

Apropiați-vă de clienții dvs., înțelegeți ce doresc, gândesc și simt.

Ajutăm întreprinderile de toate formele și dimensiunile să identifice și să abordeze unele dintre cele mai mari provocări digitale cu care se pot confrunta. De la organizații până la companii globale de tip blue-chip, știm că nu există o singură acțiune magică pentru remedierea strategiei dvs. digitale. Cu un amestec adecvat de instrumente, analiză și experiență, vă vom oferi soluții tangibile.

Analizarea părților interesate

Aducem factorul uman produselor digitale, măsurăm răspunsurile comportamentale și integrăm această perspectivă puternică a clienților în soluțiile pe care le propunem.

Consultanță tehnică și de date

De la descoperirea nevoilor utilizatorilor actuali până la identificarea lacunelor de conținut, cercetarea noastră ajută la definirea priorităților pentru produsul dvs.

Analizarea utilizatorilor și a pieței

Vă putem ajuta să vă evaluați experiența actuală a clienților sau ideile de inovare printr-o serie de activități de cercetare pentru o mai bună acoperire a persoanelor interesate de produsul dvs.

Moduri în care putem începe să lucrăm împreună

A face parte din această practică de dezvoltare nu trebuie să fie complicat sau să dureze săptămâni de fapt, putem aduna informații în câteva zile sau mai puțin.

Asistență și întreținere

De la instalarea unui pixel sau cod de urmărire pe site până la actualizarea acestuia, noi te ajutăm.

Ai vrea ca datele tale să funcționeze pentru tine, să ofere informații și să stimuleze afacerea ta?

Acest lucru este greu atunci când datele sunt în sisteme diferite din firma dvs. Rămânând să ghiciți rentabilitatea investiției și lăsându-vă fără știți ce funcționează și ezitând in a incerca ceva nou.

Adunați date, folosiți CRM si platformele de publicitare pentru a dezvolta strategii și tactici relevante care să miște acul pentru afacerea dvs.

Datele tale. Conectate perfect împreună.

Datele sunt esențiale pentru serviciile noastre, așa că înțelegem importanța integrării lor în procesele noastre și în ale dumneavoastră. Atunci când sunt combinate cu CRM și platforme de publicitare, informațiile dvs. disparate devin o perspectivă.

Toate datele dvs împreună

Aveți o mulțime de date: informații despre afacere, despre industria dvs., partenerii dvs. și clienții dvs. Dar cum dai o semificatie tuturor? Lucrând pe toate platformele, echipa de date și analize FunMedia reunește toate aceste date și scoate la iveală povestea performanței digitale a mărcii dvs. apoi, aliniem și centralizăm datele pentru a profita de această perspectivă, a atinge KPI-urile și, în cele din urmă, a stimula creșterea

Instrumentele potrivite

Utilizăm suita completă de instrumente Google Analytics/Facebook Business Suite, auditând și implementând programe de măsurare pentru proiectele digitale ale clienților noștri la nivel de expert. De asemenea, putem oferii etichetarea campaniilor, parametri personalizați, valori și segmente, rapoarte personalizate. În plus, oferim audit și configurare Google Analytics/Facebook, gestionarea și implementarea etichetelor, teste A/B și optimizare, analize ale paginilor de destinație și analize ale performanței site-ului.

Verificați cum funcționează campaniile dvs

Campanii mai inteligente care lucrează mai mult și oferă rezultate măsurabile. Atunci când datele sunt integrate și aplicate în CRM și programele dvs. publicitare, măsurarea succesului (și a rentabilității investiției) campaniilor devine mai usor. Veți obține o transparență mai bună în ceea ce privesc veniturile și vânzările încheiate.

Optimizarea ratei de conversie

Transformați-vă vizitatorii în clienți și sporiți-vă vânzările

Ce este optimizarea ratei de conversie?

Specialiștii în marketing au tendința de a-și petrece cea mai mare parte a timpului, banilor și resurselor aducând clicuri și trafic către site-urile lor web. Dar iată generarea interesului este doar faza inițială de optimizare a motorului de căutare (SEO) și marketing. Adevărata provocare este transformarea acelor clicuri și trafic în profit. Aici intervine optimizarea ratei de conversie.

Cum are impact asupra eforturilor dvs. de marketing?

Optimizarea ratei de conversie, cunoscută și sub numele de CRO sau de optimizare a conversiei, este procesul sistematic de testare și optimizare a elementelor site-ului dvs. web, inclusiv butoanele de „îndemn”, conținutul și designul site-ului web, pentru a crește procentul de vizitatori ai site-ului care îndeplinesc obiectivul dorit .Decideți ce doriți să obțineți cu site-ul dvs., înțelegeți cerințele audienței și lansați campanii de marketing pentru conversii bazate pe creștere, pentru a convinge mai mulți oameni să ia măsurile dorite (instalare aplicație, trimitere formular contact, achiziție de produse/servicii).

Creșteți rata de conversie

Valorile de optimizare a conversiilor sunt repere pe care agențiile le urmăresc în timpul testării pentru a determina performanța site-ului dvs. și pentru a identifica oportunitățile de optimizare a pâlniei de conversie. Exemple valori:

Rata de respingere, Rata de clic (CTR), Timp de încărcare a paginii, Oportunități generate, Rentabilitatea investiției (ROI), Pagini afișate pe vizită, Cost per conversie (CPC)

Recenzii

Ai un proiect pentru noi ?

Hai discutam !